Tommy Hilfiger pokrenuo takmičenje
“Moja karijera započela je s jenasom i upravo ovaj materijal je suština našeg brenda”, izjavio je Tommy Hilfiger koji je sa 17 godina, zajedno s dva prijatelja, kupio jeans pantalone koje su se pojavile u Njujorku, a potom ih prodavao u svom rodnom gradu Elmir gdje je cool stil iz velikog grada bilo nemoguće pronaći. Prodavali su jeanshlače iz gepeka i tako je započela priča danas svjetski poznatog brenda.
Kasnije je otvorio lanac prodavnica “People’s Place” i započeo eksperimentisanje s Chambrai teksasom, starim i novim modelima, te ispranim komadima. Ishod toga, danas je vrlo poznat i prepoznatljiv u modnom svijetu, a jeans je i dalje definiše DNK brenda Tommy Hilfiger.
Nova kolekcija kultnog brenda uključuje niz ključnih komada izrađenih od teksasa, poput: jakni, prsluka, kombinezona, pantalona…
Brend svakako prati i nove trendove, te su u okviru kampanje pokrenuli takmičenje na Instagramu i Twitteru: #THROWBACKDENIM. Cilj takmičenja je angažovanje najšire publike, uključujući slavne ličnosti i modne insajdere, da reinterpretiraju trendovejeansa karakteristične za 80-e i 90-te.
Kako se takmičiti?
Sve što treba da učiniti jeste da fotografišete odjevni komad od teksasa koji je inspiririsan retro atmosferom proteklih godina, da je postavite na Instagram ili Twitter, te obilježite hashtagom. Svaka, ovako postavljena fotografija, učestvuje u takmičenju koje traje od 17. aprila do 9. maja.
A nagrada?
Najuspješnijeg tamičara Tommy Hilfiger je odlučio nagraditi putovanjem u Kaliforniju za dvoje.