Home » »


Ko pada na ispitima tolerancije ili strpljenja treba da zna da u njemu ima malo ljubavi i puno straha.
   




Svaki konflikt je u suštini sukob čovjeka sa samim sobom. Biti u sukobu sa svojim protivrečnim potrebama znači biti rascijepljena ličnost. Rascijepljenost je suština patnje, bez obzira da li je patnja tiha ili grubo vidljiva. Naša težnja ka cjelovitosti i autentičnosti mora proći kroz vatru patnje i iskušenja. Patnja nas trijezni, kao što nas grubo drmusanje budi iz komiranog sna. Kada ne bi bilo patnje prestali bi smo se razvijati. Okamenili bi se, čemu i inače ljudi teže. Da ne bi u nama ljudskost zaspala, Život aranžira takve scene i događaje koji uvek poprimaju izgled sukoba čovjeka sa drugim ljudima. Nezadovoljstvo, rezignacija ili ogorčenje na drugo ljudsko biće neminovno stvara bol i bolest. Ali, drugi nije kriv. Jeste da vas je dotakao u živu ranu, ali čija je to rana? Mi je sami stvaramo svojim bijesom, mržnjom, zlim mislima ili nepraštanjem. Smiješna je ta priča o bakterijama, virusima i adenovirusima. Ona vas vodi u bolesnu zavisnost o virusima  i vrzino kolo, kolo bez izlaza. Pravi uzročnik moje bolesti je moja nestrpljiva želja, moj povrijeđeni ponos, osećaj manje vrijednosti, ogorčenje na bližnjeg svog, nezadovoljstvo ponašanjem ljudi oko mene i netolerancija na nesavršenosti svijeta. Svijet jeste nesavršen, bio, jeste i ostaće. Zar to svakodnevno ne doživljavamo? On je takav da bi testirao našu ljubav prema Životu, jer bez ljubavi nema stvaranja i napredovanja ka sreći i radosti. Ko pada na ispitima tolerancije ili strpljenja treba da zna da u njemu ima malo ljubavi i puno straha. Ništa ne vrijedi naša umišljenost kako smo mi u suštini puni ljubavi, samo nema oko nas ljudi dostojnih ljubavi. To je samoobmana i otrov duše.
                        Vaša tolerancija je mjera vaše ljubavi prema Životu. Malo tolerancije - malo ljubavi. Očekivanje da se drugi ponašaju prema nama na naš način je jedan vid agresivnosti prema njima. Očekivanje i tolerancija prema ljudskim postupcima su na suprotnim krajevima našeg odnosa prema svijetu. Mnogo očekivanja znači manje tolerancije i obrnuto. Zamislite stepen tolerancije čovjeka koji slijedi VELIKI savjet i uzvraća hljebom umesto kamenom. To je izraz istinske ljubavi. A odrasli se najčešće ponašaju kao djeca u obdaništu, u stilu on je prvi počeo ili moje je ljepše ili ja sam najjači.Sebičnost i ljubav ne idu zajedno. Ljubav je u suštini Mi – odnos. Ja, pa Ja – odnos je izvor svih sukoba. Ego je istinski uzrok raznorodnih poremećaja među ljudima i narodima.
        Kada upadate u konflikt  za konfliktom u svakodnevnom življenju to znači da vas Život testira na  ljubav i tolerantnost prema životu. Iznad ljubavi prema životu nema veće ljubavi. Ako apostrofirate neki vid života i volite ga više od cjeline Života, u opasnosti ste da iskusite veliku patnju. Pazite, Život nije apstrakcija, prazna riječ ili pojam. Život je Živo Biće, a  mi smo samo djelići njegovi. Kada radimo protiv njegove inteligencije mi prkosimo logici života. Ko ne može da se uskladi sa plesom Života, ko je krut i neprilagodljiv biva unižavan i lomljen. Mehki ljudi, ljudi puni tolerancije su ljudi ljubavi. Gordost je krutost. Nije slučajno u religiji gordost istaknuta kao jedan od najjačih otrova duše. U  gordim ljudima, ogoljeno ili suptilno, sve jedno, nema ljubavi.

Written by : Your Name - Describe about you

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam id libero non erat fermentum varius eget at elit. Suspendisse vel mattis diam. Ut sed dui in lectus hendrerit interdum nec ac neque. Praesent a metus eget augue lacinia accumsan ullamcorper sit amet tellus.

Join Me On: Facebook | Twitter | Google Plus :: Thank you for visiting ! ::