Home » »

Jennifer Lopez o razvodu: Bio je to najteži period u mom životu!Anthonyja bio nešto najteže u životu kroz šta je prošla.

 

J.Lo
Pa iako su ostali u dobrim odnosima, Jennifer se, zbog djece, uvijek pita da li su donijeli pravu odluku.
Pjevačica je za časopis “Glamour” pričala o svojim osjećanjima nakon razvoda.
“Tada sam osjećala veliku bol, ali nisam dozvolila da me to slomi. Na kraju iz svega izađete jači, ali nije bilo lako. Trebalo je mnogo vremena da se svi oporavimo od toga. Teško mi je zbog djece, mislim da je to najteža stvar koja mi se dogodila u životu“, rekla je Jennifer.

Written by : Your Name - Describe about you

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam id libero non erat fermentum varius eget at elit. Suspendisse vel mattis diam. Ut sed dui in lectus hendrerit interdum nec ac neque. Praesent a metus eget augue lacinia accumsan ullamcorper sit amet tellus.

Join Me On: Facebook | Twitter | Google Plus :: Thank you for visiting ! ::