Home » »

Vlatko Stefanovski: Gitara je zamjena za ljubav

Frontmen legendarnog sastava “Leb i sol” Vlatko Stefanovski ispričao je zašto je fasciniran gitarom, ali i da ga ne čudi što djevojke vole muzičare, jer, kako kaže vidjeti muškarca s instrumentom je veoma seksi.
11
“Muškarcima koji sviraju gitaru taj instrument je zamjena za ženu, ali i za ljubav. Gitara ima izgled ženskog tijela i preljepa je”, kaže Stefanovski, a prenose hrvatski mediji.
Makedonski muzičar, inače samouki gitarista, dodao je kako ga ne čudi što djevojke padaju na gitariste.
“Seksi je gledati nekoga kako svira, pa čak se i ja uzbudim kad vidim nekog dobrog gitaristu”, našalio se Stefanovski.
On je otkrio i zašto uvijek nosi kačket na pozornici.
“Kapa mi štiti oči od reflektora jer su mi tokom godina postale osjetljivije na svijetlo. No štiti me i od drugih stvari. Na primjer, ako naletim na granu, kapa me može spasiti da se ne ubodem u oko”, dodao je on u šali.

Written by : Your Name - Describe about you

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam id libero non erat fermentum varius eget at elit. Suspendisse vel mattis diam. Ut sed dui in lectus hendrerit interdum nec ac neque. Praesent a metus eget augue lacinia accumsan ullamcorper sit amet tellus.

Join Me On: Facebook | Twitter | Google Plus :: Thank you for visiting ! ::