Šetnja pospješuje kreativnost
Naucnici tvrde da su šetači zabilježili u prosjeku 60 posto bolje rezultate vezane za kreativnost divergentnog razmišljanja u donosu na rezultate ostvarene prilikom sjedenja.
Nije tajna da šetnja i drugi razliciti vidovi rekreacije mogu da pospješe kreiranje novih ideja, budući da
su mnogi uspješni ljudi posvedočili da su neke od njihovih najboljih
ideja bile proizvod šetnje. Na primjer, i pokojni Stiv Džobs, jedan od
osnivača kompanije Epl i Mark Zakerberg, jedan od osnivača društvene
mreže Fejsbuk poznati su po tome što su voljeli da drže sastanke tokom
šetnje.
Prema novoj studiji, objavljenoj u časopisu o eksperimentalnoj
psihologiji: Učenje, pamćenje i spoznaja (Journal of Experimental
Psychology: Learning, Memory and Congition), postoje razlozi zašto
šetnja pospešuje kreativnost – a istraživači dr Mjerili Opezo i profesor
Danijel Švarc sa Stanford Graduate School of Education kažu da nije
bitno da li se šetnja odvija na otvorenom ili u zatvorenom prostoru,
budući da će krajnji rezultat biti isti: pospešeno kreativno
razmišljanje.
Dr Opezo se iznenadio ovakvim rezultatima, budući da je vjerovao da
će šetnja na otvorenom rezultirati mnogo boljim kreativnim razmišljanjem
nego šetnja po traci za trčanje u „maloj, dosadnoj sobi“. Ipak,
istraživači su otkrili da, bez obzira na mjesto gdje se šetnja događa,
ista je zapravo duplirala protok kreativnih misli u odnosu na sjedenje.SETNJA TAKODJE LIJECI DEPRESIJU I POSTAJES KREATIVNAIJA LICNOST.
Štaviše, pospešeno kreativno razmišljanje traje određeni vremenski period – čak i pri sjedenju nakon šetnje.